...

 עו"ד תעבורה ופלילי רפאל.

אודות עורך דין מתמחה בדיני תעבורה, תחבורה ופלילים. בקיא מאוד בחוקי תעבורה ופלילי של מדינה ישראל. הוא גם אחראי לייצג ולהגן על לקוחותיו בבית המשפט. ע"ד מקצועי המסייע לאנשים עם בעיות משפטיות.  מייעץ ייעוץ משפטי ומייצג לקוחות באולמות בית המשפט.

עו"ד רפאל מתמחה במערכת המשפטית ויכול לעזור לך להבין את הזכויות והחובות שלך בכל מצב נתון. מתמחה בייצוג לקוחות עם עבירות תעבורה, כגון: מהירות מופרזת, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון ועוד עורכי הדין עובדים לרוב בצוותים כדי לספק את הייצוג הטוב ביותר עבור לקוחותיהם.

אודות עורך דין פלילי רפאל.

הוא עו"ד המתמחה בהגנה על אנשים שהואשמו בביצוע פשעים. לעו"ד פלילי שתי חובות עיקריות שהן לייצג את לקוחותיו בבית המשפט ולספק להם ייעוץ משפטי. באולם, עו"ד פלילי רפאל אחראי על הגשת ראיות, חקירת עדים והגשת התנגדויות בשם מרשו. חובתו של עו"ד פלילי מחוץ לאולם היא להעניק ללקוחותיו ייעוץ וייצוג משפטי בעניינים אחרים. כגון: דיוני ערבות או דיוני שחרור על תנאי. עורכי דין לדיני ראיות פליליות הם חלק ממערכת המשפט הפלילי.

עו"ד רפאל אחראי על הערכה וניתוח של ראיות בתיקים פליליים. כדי לקבוע אם הן קבילות בבית המשפט. הוא גם מוודא שהמשטרה מילאה אחר כל הנהלים המתאימים בעת איסוף וניתוח ראיות. עו"ד לענייני ראיות פליליות רפאל יעבוד על תיק מתחילתו ועד סופו, ויהיה מעורב בכל שלב בתהליך.

אחריותו של עורך דין רפאל היא לספק טיעון מאוזן בשם הלקוח שלו, ולכן עליו לוודא שיש ברשותו את כל המידע הרלוונטי לפני קבלת ההחלטה לגבי אילו ראיות להשתמש בבית המשפט.

ראיות צילומיות הן סוג של ראיה שניתן להשתמש בה בבית המשפט כדי להוכיח את אמיתות האירוע. הוא משמש גם כדי להראות כיצד נראתה זירת הפשע לפני ואחרי הפשע.

לעו"ד רפאל, המשימה למיין ולנתח את הראיות על מנת למצוא את הדרך הטובה ביותר להציגן. התיק  נטען לרוב על בסיס ראיות. עורך הדין רפאל, יציג ראיות אלה באופן שישכנע את עניינו של הלקוח שלו. את הכשלים בראיות המקרה ניתן לייחס למספר גורמים: עבודת משטרה לקויה, חוסר ידע כיצד להשתמש בטכנולוגיה פורנזית או חוסר יכולת להשתמש בשיטות מדעיות.

התקשרו דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.